donderdag 4 mei 2017

Festivals

Over anderhalf week is het weer raak. Op 13 mei ga ik voor de derde keer naar het Incineration Festival in Londen. Twee dagen lang naar knetterharde muziek luisteren met vrienden onder het genot van veel bier en hamburgers.

Trash metalhelden Sodem en black metal band Samael maken hun opwachting aangevuld met bands van de laatste twintig jaar. Qua metal muziek ben ik blijven hangen in de jaren negentig. Ik word oud denk ik want ik luister alleen maar naar metal uit die tijd, terwijl mijn vrienden elk bandje kennen in de metalwereld.

Vroeger ging ik naar flink wat festivals. Dynamo, Lowlands, Waldrock, Stonehenge, Wacken Open Air en Lowlands staan op mijn lijst van festivals waar ik acte de presence heb gegeven. Nu is het alleen nog maar Incineration Festival. Mijn laatste stuiptrekkingen om onverantwoordelijk te zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten