zondag 13 januari 2013

Fanmail

Het succes van deze blog begint grote vormen aan te nemen, want de eerste fanmail is binnen. Gerda van Dijk uit Bakkeveen was zo vriendelijk om in de pen te klimmen en een zeer charmante foto van zichzelf bij te voegen.

Gerda schrijft:

Naast Vijftig tinten grijs is uw blog mijn favoriete lectuur, waarbij ik mij volledig kan ontspannen. Met name het vervolgverhaal Op visite bij Kim Jong-un kan ik zeer waarderen. Ik ben een zeer grote bewonderaar van Kim en kan me daarom goed voorstellen waarom hij uitgeroepen is tot sexiest man op aarde. Ik houd verder van hobby’s,puzzelen... Met smart wacht ik op een nieuw artikel op uw blog.

De grootse talenten van Gerda van Dijk uit Bakkeveen
Dat is heel aardig van je Gerda en je lovende woorden worden enorm gewaardeerd. Het allerbeste voor je in de toekomst. Met de talenten die je in huis hebt zal dit geen probleem moeten zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten